#20 Kundens köpresa

I veckans avsnitt pratar vi om kundens köpresa och hur du som företagare kan tänka kring de olika nio stegen. Trevlig lyssning!

Christian Billing

Marketing Manager Sweden
Qred AB
6/11/2020

I det tjugonde avsnittet av Qredcast pratar vi om de nio (9) stegen i kundens köpresa, även kallad kundresa. Trevlig lyssning! 🎉


  1. Attraktion
  2. Kännedom
  3. Intresse
  4. Kunskap
  5. Övervägande
  6. Jämförelse
  7. Transaktion
  8. Ägande och levande
  9. Försäljning


📖 Det finns mer att läsa om kundresa och kanalstrategi för de olika stegen i vårt blogginlägg om kundens köpresa.

Relaterade podcasts

Det enklaste sättet att hålla sig uppdaterad som företagare

Registrera dig idag och få tillgång till de senaste nyheterna, instruktioner och inspirerande innehåll för företagare!

Prenumerera idag

Footer

🇸🇪 Sverige
🇳🇱 Nederland
🇫🇮 Suomi
🇩🇰 Danmark
🇳🇴 Norge
🇧🇷 Brazil