My Qred

Vi har just nu problem med våra telefoner. Vänligen skicka ett mail till support@qred.se eller chatta med oss här på hemsidan. Vi beklagar detta och arbetar på en lösning.

My Qred

Just nu upplever vi tekniska problem med vårt telefonsystem, vi ber om ursäkt för besväret. Har du ett brådskande ärende vänligen maila oss på support@qred.se eller använd chatten!

My Qred

Vår tjänst kommer att vara under underhåll 15 dec mellan 05-06.30. Detta kan påverka ansökningsprocessen.

#20 Kundens köpresa

I veckans avsnitt pratar vi om kundens köpresa och hur du som företagare kan tänka kring de olika nio stegen. Trevlig lyssning!

Christian Billing

Marketing Manager Sweden
Qred AB
6/11/2020

I det tjugonde avsnittet av Qredcast pratar vi om de nio (9) stegen i kundens köpresa, även kallad kundresa. Trevlig lyssning! 🎉


  1. Attraktion
  2. Kännedom
  3. Intresse
  4. Kunskap
  5. Övervägande
  6. Jämförelse
  7. Transaktion
  8. Ägande och levande
  9. Försäljning


📖 Det finns mer att läsa om kundresa och kanalstrategi för de olika stegen i vårt blogginlägg om kundens köpresa.

Relaterade podcasts

Footer

🇸🇪 Sverige
🇳🇱 Nederland
🇫🇮 Suomi
🇩🇰 Danmark
🇳🇴 Norge
🇧🇷 Brazil