Bluff-SMS har skickas ut i Qreds namn. Om du mottar ett misstänkt meddelande, agera inte på innehållet och dela inte dina personuppgifter, inloggningsuppgifter, koder eller BankID. Rapportera gärna bluff-SMS:et genom att vidarebefordra meddelandet till 7726.
Just nu upplever BankID stora störningar och det kan därför vara problematiskt att logga in i appen. Försök gärna senare.
Ikväll kl 21:30-23:00 pågår underhållningsarbete med Qreds hemsida. Det går inte att logga in eller skicka ansökningar under den tiden. Vänligen maila support@qred.se med ditt ärende. Tack!
Vi har just nu problem med våra telefoner. Vänligen skicka ett mail till support@qred.se eller chatta med oss här på hemsidan. Vi beklagar detta och arbetar på en lösning.
Just nu upplever vi tekniska problem med vårt telefonsystem, vi ber om ursäkt för besväret. Har du ett brådskande ärende vänligen maila oss på support@qred.se eller använd chatten!
Vår tjänst kommer att vara under underhåll 15 dec mellan 05-06.30. Detta kan påverka ansökningsprocessen.
Vad tråkigt att höra att något har hänt med ditt kreditkort och vi ska göra vad vi kan för att hjälpa dig.
Börja med att fylla i formuläret nedan och berätta vad som har hänt. När det är klart kommer du bli kontaktad av vårt kundteam inom tre dagar.
OBS! Om du har tappat bort kortet eller ditt kort blivit stulet: kom ihåg att spärra ditt kort för att undvika att andra kan använda ditt kort.