My Qred

Vi har just nu problem med våra telefoner. Vänligen skicka ett mail till support@qred.se eller chatta med oss här på hemsidan. Vi beklagar detta och arbetar på en lösning.

My Qred

Just nu upplever vi tekniska problem med vårt telefonsystem, vi ber om ursäkt för besväret. Har du ett brådskande ärende vänligen maila oss på support@qred.se eller använd chatten!

My Qred

Vår tjänst kommer att vara under underhåll 15 dec mellan 05-06.30. Detta kan påverka ansökningsprocessen.

Hur kan vi hjälpa till?

Här kan du läsa våra vanligaste frågor om företagskortet Qred VISA.
App Store DownloadGoogle Play Download
Hämta Fullmakt 1
Välj fullmaktsmallen ovan om du behöver att en extern person hämtar dokumentation å ditt företags vägnar. Detta inkluderar saldobesked, fakturakopior eller en konto sammanställning.
Hämta Fullmakt 2
Välj fullmaktsmallen ovan för övriga ärenden eller om du önskar att en extern person skall assistera dig i administration om ditt lån hos oss.

Kostar det att använda Google Pay?

Nej, det tillkommer inga kostnader med Google Pay.

Kan jag använda Google Pay om jag har en iPhone?

Nej, det går endast använda om du använder Android.

Kan jag använda mitt vanliga kreditkort om jag aktiverar Google Pay?

Ja, det går alldeles utmärkt att använda båda. 

Kontakta oss!

Hör av dig och berätta hur vi kan hjälpa dig och ditt företag!
08:00 - 17:00 (mån-fre)
Telefon
020-150 333

Uppskattad väntetid:
Mindre än 1 minut
Email
support@qred.se

Uppskattad svarstid:
Mindre än 24 timmar
Chat
Chatta med oss!

Uppskattad väntetid:
Mindre än 1-2 minuter

Footer

🇸🇪 Sverige
🇳🇱 Nederland
🇫🇮 Suomi
🇩🇰 Danmark
🇳🇴 Norge
🇧🇷 Brazil