Bluff-SMS har skickas ut i Qreds namn. Om du mottar ett misstänkt meddelande, agera inte på innehållet och dela inte dina personuppgifter, inloggningsuppgifter, koder eller BankID. Rapportera gärna bluff-SMS:et genom att vidarebefordra meddelandet till 7726.
Just nu upplever BankID stora störningar och det kan därför vara problematiskt att logga in i appen. Försök gärna senare.
Ikväll kl 21:30-23:00 pågår underhållningsarbete med Qreds hemsida. Det går inte att logga in eller skicka ansökningar under den tiden. Vänligen maila support@qred.se med ditt ärende. Tack!
Vi har just nu problem med våra telefoner. Vänligen skicka ett mail till support@qred.se eller chatta med oss här på hemsidan. Vi beklagar detta och arbetar på en lösning.
Just nu upplever vi tekniska problem med vårt telefonsystem, vi ber om ursäkt för besväret. Har du ett brådskande ärende vänligen maila oss på support@qred.se eller använd chatten!
Vår tjänst kommer att vara under underhåll 15 dec mellan 05-06.30. Detta kan påverka ansökningsprocessen.
Stockholm, 13 mars 2023 - Qred, det snabbast växande fintechföretaget i Sverige enligt Financial Times, har utsett Therese Reuterswärd till ny Chief Marketing Officer (CMO). Therese kommer senast från Mentimeter, där hon likaså hade rollen som CMO.
"Jag är stolt över att kunna meddela att Therese Reuterswärd har anslutit sig till Qreds ledningsgrupp som vår nya Chief Marketing Officer. Therese har en bred kunskap inom marknadsföring och en imponerande meritlista från högpresterande marknadsföringsteam. Jag är övertygad om att Therese kommer att hjälpa Qred att nå vårt långsiktiga mål att bli ledande i Europa inom finansiering till småföretagare”, säger Emil Sunvisson, VD på Qred.
Med över 16 års erfarenhet i branschen har Therese även en bakgrund inom produktledning på Mathem, som Head of Digital på Arla Foods och som Nordic Head of E-commerce på Nestlé Nespresso.
"Jag är glad över att ta med min erfarenhet till Qred när vi fortsätter vår ambition att underlätta finansieringen för tusentals småföretag i Europa. Jag ser fram emot att bygga upp en marknadsföringsstruktur som kommer att fortsätta att driva varumärkeskännedom och förstärka kundvärde”, säger Therese Reuterswärd, ny CMO på Qred.