Bluff-SMS har skickas ut i Qreds namn. Om du mottar ett misstänkt meddelande, agera inte på innehållet och dela inte dina personuppgifter, inloggningsuppgifter, koder eller BankID. Rapportera gärna bluff-SMS:et genom att vidarebefordra meddelandet till 7726.
Just nu upplever BankID stora störningar och det kan därför vara problematiskt att logga in i appen. Försök gärna senare.
Ikväll kl 21:30-23:00 pågår underhållningsarbete med Qreds hemsida. Det går inte att logga in eller skicka ansökningar under den tiden. Vänligen maila support@qred.se med ditt ärende. Tack!
Vi har just nu problem med våra telefoner. Vänligen skicka ett mail till support@qred.se eller chatta med oss här på hemsidan. Vi beklagar detta och arbetar på en lösning.
Just nu upplever vi tekniska problem med vårt telefonsystem, vi ber om ursäkt för besväret. Har du ett brådskande ärende vänligen maila oss på support@qred.se eller använd chatten!
Vår tjänst kommer att vara under underhåll 15 dec mellan 05-06.30. Detta kan påverka ansökningsprocessen.
Stockholm, March 13, 2023 - Qred, the fastest growing fintech company in Sweden according to Financial Times, has appointed Therese Reuterswärd as new Chief Marketing Officer (CMO). Therese most recently worked as CMO at Mentimeter.
“I’m proud to announce that Therese Reuterswärd has joined Qred’s senior management team as our new Chief Marketing Officer. Therese has a broad marketing expertise and a strong track record from leading high performing marketing teams. I’m confident that Therese will help Qred to reach our long term goal to become the leading European small business financing provider” says Emil Sunvisson, CEO at Qred.
With over 16 years of experience in marketing, Therese also has a background in product management at Mathem, as Head of Digital at Arla Foods and as Nordic Head of E-commerce at Nestlé Nespresso.
“I’m excited to bring my experience to Qred as we pursue our ambition to take the pain out of financing for tens of thousands of Europe’s small businesses. I look forward to building marketing structures that will continue to drive brand recognition and amplify customer value”, says Therese Reuterswärd, new CMO at Qred.