Bluff-SMS har skickas ut i Qreds namn. Om du mottar ett misstänkt meddelande, agera inte på innehållet och dela inte dina personuppgifter, inloggningsuppgifter, koder eller BankID. Rapportera gärna bluff-SMS:et genom att vidarebefordra meddelandet till 7726.
Just nu upplever BankID stora störningar och det kan därför vara problematiskt att logga in i appen. Försök gärna senare.
Ikväll kl 21:30-23:00 pågår underhållningsarbete med Qreds hemsida. Det går inte att logga in eller skicka ansökningar under den tiden. Vänligen maila support@qred.se med ditt ärende. Tack!
Vi har just nu problem med våra telefoner. Vänligen skicka ett mail till support@qred.se eller chatta med oss här på hemsidan. Vi beklagar detta och arbetar på en lösning.
Just nu upplever vi tekniska problem med vårt telefonsystem, vi ber om ursäkt för besväret. Har du ett brådskande ärende vänligen maila oss på support@qred.se eller använd chatten!
Vår tjänst kommer att vara under underhåll 15 dec mellan 05-06.30. Detta kan påverka ansökningsprocessen.
Vad är egentligen nudging och hur kan man som företagare arbeta med det för att öka sina intäkter eller minska sina kostnader? 💰
I det tredje avsnittet av Qredcast pratar Andrea och Christian om nudging (sv knuffteorin). Det är en metod för att förändra ett beteende, oftast sker det genom att den som blir knuffad inte ens vet om det. I inledningen beskriver vi vad nudging är och sedan ger vi oss på nio exempel och berättar hur man har kapat kostnader eller förändrat negativa beteenden genom nudging.
Att få sina kunder att göra precis det du vill kan väl ses som något av en helig graal. Den som har handboken eller lösningen på det kommer antagligen att bli väldigt rik. Men faktum är att verkligheten inte går att styra på det sättet. Det är därför det finns så pass många olika modeller, metoder, tips och lösningar på problem eller försäljningssätt. “Nudging” är ett populärt sätt att få dig själv och andra att göra det du egentligen vill.
Trevlig lyssning! 🎉