My Qred

Ikväll kl 21:30-23:00 pågår underhållningsarbete med Qreds hemsida. Det går inte att logga in eller skicka ansökningar under den tiden. Vänligen maila support@qred.se med ditt ärende. Tack! 

My Qred

Vi har just nu problem med våra telefoner. Vänligen skicka ett mail till support@qred.se eller chatta med oss här på hemsidan. Vi beklagar detta och arbetar på en lösning.

My Qred

Just nu upplever vi tekniska problem med vårt telefonsystem, vi ber om ursäkt för besväret. Har du ett brådskande ärende vänligen maila oss på support@qred.se eller använd chatten!

My Qred

Vår tjänst kommer att vara under underhåll 15 dec mellan 05-06.30. Detta kan påverka ansökningsprocessen.

Vad är utgiftshantering?

Utgiftshantering är en funktion som är kopplad till Qred VISA och vår app, som gör att du kan samla alla dina utgifter på ett och samma ställe. Här kan du hantera alla företagets utgifter, både för dig och för dina anställda. Du slipper i princip all hantering av kvitton och sparar tid som du istället kan lägga på att skapa tillväxt i ditt företag. Bra, va?