Bluff-SMS har skickas ut i Qreds namn. Om du mottar ett misstänkt meddelande, agera inte på innehållet och dela inte dina personuppgifter, inloggningsuppgifter, koder eller BankID. Rapportera gärna bluff-SMS:et genom att vidarebefordra meddelandet till 7726.
Just nu upplever BankID stora störningar och det kan därför vara problematiskt att logga in i appen. Försök gärna senare.
Ikväll kl 21:30-23:00 pågår underhållningsarbete med Qreds hemsida. Det går inte att logga in eller skicka ansökningar under den tiden. Vänligen maila support@qred.se med ditt ärende. Tack!
Vi har just nu problem med våra telefoner. Vänligen skicka ett mail till support@qred.se eller chatta med oss här på hemsidan. Vi beklagar detta och arbetar på en lösning.
Just nu upplever vi tekniska problem med vårt telefonsystem, vi ber om ursäkt för besväret. Har du ett brådskande ärende vänligen maila oss på support@qred.se eller använd chatten!
Vår tjänst kommer att vara under underhåll 15 dec mellan 05-06.30. Detta kan påverka ansökningsprocessen.
På My Qred kan du ladda ner dina fakturor genom att klicka på ditt aktiva lån på startsidan.
Du kommer då komma till sidan “Mitt lån”. Klicka på knappen “Visa fakturor” för att se och ladda ner alla fakturor du fått skickade till dig samt den nästkommande fakturan.
På “Mitt lån” sidan kan du också navigera dig vidare till “Betalning”-sidan genom att klicka på “Förfallen betalning” (endast om du har en förfallen betalning) eller “Kommande betalning” (ordet “betalning” är densamma som “faktura”). I “Betalning” sidan kan du också ladda ner din faktura.
Du hittar din nästkommande faktura på sidan "Mitt lån".
Du kommer dit genom att klicka på ditt aktiva lån på My Qreds hemsida. På denna sida kan du se din nästkommande betalning för månaden och ladda ner din betalningsplan för ditt lån som en PDF-fil genom att klicka på knappen “Ladda ner betalningsplan”.
I betalningsplanen redovisas den tidsmässiga planen som du och Qred kommit överens om för ditt lån.
På Qreds hemsida finns knappen “Logga in" uppe i högra hörnet på sidan.
Om du klickar på knappen kommer du till inloggningssidan för My Qred och där vi ber dig välja ditt land.
I Sverige använder vi BankID som inloggningssätt för att kunna hantera ditt företagslån.
Andra frågor om hur du loggar in:
My Qred är en plattform där du som lånekund till oss kan hantera ditt Qred lån och hålla koll på dina nuvarande och kommande betalningar.
På My Qred kan du även justera och betala av hela ditt lån i förtid. Du kan även ladda ner fakturor, ditt kontrakt och din betalningsplan.
Du får även notiser från Qred gällande viktiga ärenden, till exempel om en betalning är nära sitt förfallodatum. Du kan också enkelt komma i kontakt med vår kundsupport genom chatt, mejl eller telefon.
Hittade du inte svaren du letade efter i våra frågor och svar?
Kontakta vår kundsupport på vardagar mellan 08.00-17.30.