Hur gör jag om jag har klagomål relaterade till Qred Banks sparkonto?

Om det är något du inte är nöjd med vill vi gärna höra dina synpunkter, då det ger oss möjlighet till förbättring.

Vid klagomål vill vi att du i första hand kontaktar vår kundservice för att kunna reda ut eventuella missförstånd. Om du inte är nöjd med det svar du har fått från kundservice kan du ta kontakt med Qreds Customer Operations Manager, som Bolaget har utsett till klagomålsansvarig, via e-post till complaints[@]qred.com eller skicka in ett skriftligt klagomål via följande formulär.

Om du inte är nöjd med hanteringen av ditt klagomål kan du som privatperson få vägledning och rådgivning genom att kontakta:

Allmänna reklamationsnämnden
(ARN), Box 174, 101 23, Stockholm

Konsumenternas Bank- och finansbyrå
Box 24215, 104 51, Stockholm

Konsumentverket
Box 48, 651 02, Karlstad

eller till allmän domstol för prövning. Här kan du läsa mer om feedback och klagomål.