My Qred

Ikväll kl 21:30-23:00 pågår underhållningsarbete med Qreds hemsida. Det går inte att logga in eller skicka ansökningar under den tiden. Vänligen maila support@qred.se med ditt ärende. Tack! 

My Qred

Vi har just nu problem med våra telefoner. Vänligen skicka ett mail till support@qred.se eller chatta med oss här på hemsidan. Vi beklagar detta och arbetar på en lösning.

My Qred

Just nu upplever vi tekniska problem med vårt telefonsystem, vi ber om ursäkt för besväret. Har du ett brådskande ärende vänligen maila oss på support@qred.se eller använd chatten!

My Qred

Vår tjänst kommer att vara under underhåll 15 dec mellan 05-06.30. Detta kan påverka ansökningsprocessen.

Hur hanterar jag en utgift i appen?

Efter att du har gjort ett köp med ditt Qred VISA, går du till den senaste transaktionen i appen, klickar på utgiften och väljer “Hantera utgift”. Då kan du starta kameran på din mobil och ta en bild på kvittot. Klart! 

När du har tagit en bild fyller du i vilken kategori som beskriver typen av köp och hur mycket moms det är i kronor. Vid slutet av varje fakturaperiod får du en rapport av alla transaktioner som har blivit hanterade.